Tikkamäen Palvelut Oy
Tikkamäentie 16, 80210 Joensuu

Toimitusjohtaja
Jukka Masalin
050 441 6314

Toimisto, Talo 7, 2.krs
050 571 6711

Yhteydenotot pysäköinnin häiriötilanteissa:

Neuvonta/vahtimestarit, puh. 013 330 1301

Etusivu Pysäköinti Kahvila Herkkuhetki Yhteydenotto ja palaute

Tiedote (30.8.2021)

Kahvila Herkkuhetken aukioloajat 1.9.2021 alkaen:

ma - pe klo 7.30 - 18.00

la - si  suljettu

Tervetuloa kahvittelemaan tai nauttimaan maukkaita annossalaattejamme!




Tiedote (21.6.2021)

Asiakaspysäköintitalo P1:sen jalankulkuliikenteeseen muutoksia 21.6.2021 alkaen rakennustyömaan johdosta.

Kulkureitti jalankulkijoille joiden pitää päästä pysäköintitalosta ulkokautta esim. päivystykseen, taloihin L, M, 7 tai 8 kulku ajoväylien viereisestä porraskäytävästä, jonne tehty uusi reitti.

Jalankulku väliaikaiseen pääsisäänkäyntiin talolle H maksuautomaattien porraskäytävästä.



Tiedote (27.5.2021)

Kahvila Herkkuhetken kesän aukioloajat ajalla 1.6.-31.8.2021

ma -pe klo 7.30 - 16.00

viikonloppuisin suljettu



Tiedote (10.5.2021)

Tikkamäen Palveluiden toimisto muuttaa 12.5.2021 talossa 7 kerrosta ylemmäksi. Muuton vuoksi toimisto on suljettuna ke 12.5.2021. Jatkossa pysäköintiasiat hoituvat 7-talon 3. kerroksessa huoneessa 303 (Avain- ja kuvauspalveluiden viereinen huone)



Tiedote (10.5.2021)

Kahvila Herkkuhetki avoinna toukokuussa koronarajoituksin arkisin klo 7.30-18.00. Kesäkuusta alkaen suljemme jo klo 16.00.



Tiedote (29.3.2021)

Kahvila Herkkuhetki on avoinna ravintolasulun aikana siten, että sieltä voi hakea noutoannoksia. Pyydämme noudattamaan valtakunnallisia ohjeita käsien pesun, turvavälien ja maskien käytön suhteen. 




Tiedote (1.10.2020)

Lounaskahvila Herkkuhetki avoinna L-talon pohjakerroksessa. Sisäänkäynti vastapäätä Yhteispäivystystä.

Avoinna arkisin klo 7.30-18.00



Tiedote (25.8.2020)

Lounaskahvila Herkkuhetki muuttaa A-/i-siiven peruskorjauksen ja rakentamisen johdosta väistötiloihin L-talon P-kerroksen kahvion tiloihin lokakuun alussa.

Muuton vuoksi lounastarjoilu päättyy Herkkuhetkessä viikon 38 jälkeen. Lounasliput tulisi käyttää viimeistään vkolla 38, käyttämättömiä lounaslippuja emme valitettavasti voi hyvittää. Väistötiloissa emme lounastarjoilua pysty järjestämään.

Tervetuloa kahvittelemaan muuton jälkeen L-talon kahvioomme!



Tiedote (20.2.2020)

Uusi J2 rakennus on valmistunut. Rakennuksessa toimii yhteispäivystys, jonka sisäänkäyntiä vastapäätä on saattoliikenteelle tarkoitettuja 30 minuutin pysäköintikiekkopaikkoja rajallinen määrä. Paikat on tarkoitettu ns. nopealle saattoliikenteelle, kuten huonokuntoisen potilaan tuomiseen tai kotiutuvan potilaan hakemiseen. Muut pysäköintipaikat on varattu invapysäköintiin ja taksiliikenteelle.

Omatoimisesti saapuvien asiakkaiden kannattaa pysäköidä auto sairaalan päärakennuksen vieressä olevaan parkkihalliin.


Tiedote (14.3.2019)

Uusi pysäköintihinnasto

Tikkamäen sairaala-alueen maksullisia pysäköintitaksoja tarkistetaan palvelujen tuotanto- ja hankintakustannusten sekä muiden olennaisten kustannusten muutosten johdosta. Uudet hinnat tulevat voimaan 1.5.2019. Sopimuksen sisältö ei muilta osin muutu.

Henkilökunta

Siun soten organisaatiot ja yritykset

 Opiskelijat 

Sairaala-asiakkaat


Tiedote (24.1.2019/ 14.3.2019)

Pysäköintisopimuksen irtisanominen

Määräaikainen pysäköintisopimus päättyy määräpäivänä ja toistaiseksi voimassaoleva sopimuksen irtisanomisessa noudatamme kuukauden irtisanomisaikaa. Sopimuksen irtisanominen tapahtuu  vain ja ainoastaan sähköpostitse os. pysakointi(at)tikkamaenpalvelut.fi. Pysäköintioikeus säilyy irtisanomispäivään asti, jonka jälkeen kulunvalvontakortti ja mahdollisesti muut pysäköintituotteet (keltainen lätkä, lämmitystolpan avain ja ulkopaikan pys.lupakortti) on palautettava toimistoon viikon sisällä esim. sisäisellä postilla tai toimiston vieressä olevaan palautuslaatikkoon.

Tarjous 25.3.2019 asti:

Mikäli asiakas irtisanoo pysäköintisopimuksensa 25.3.-19 mennessä, pysäköintilupa päättyy 31.3.-19 eikä häntä veloiteta huhtikuun osalta. Tarjoamme siis tavallista lyhyempää irtisanomisaikaa.

Tiedote (24.1.2019)

 Henkilön vakinaistamisen vaikutus pysäköintimaksuihin

Työntekijän, jonka työsopimus muuttuu määräaikaisesta vakinaiseksi, on itse ilmoitettava vakinaistamisesta Tikkamäen Palvelujen toimistoon (pysakointi(at)tikkamaenpalvelut.fi).

Tiedote (21.11.-18)

 P2-hallin käyttäjille - EI SISÄTILAN LÄMMITTIMILLE!

Talvi lähestyy ja autojen moottorit kaipaavat lämmitystä. Jos haluat, että virtaa riittää jokaiseen tolppaan ja kellot tikittävät tätä päivää, niin ÄLÄ KÄYTÄ SISÄTILAN LÄMMITINTÄ! Lämmittimet kuormittavat pistorasioita! 

P2-hallin käyttäjille - auton moottorin lämmitysohje:

    1. KELLON AJAN SÄÄTÖ: Paina numeronäytön yhteydessä olevia vierekkäisiä + ja - -painikkeita samanaikaisesti muutaman sekunnin ajan kunnes numerot alkavat vilkkua. Aseta ko. painikeiden avulla kellon näyttöön ns. virallinen aika. Muutaman sekunnin kuluttua viimeisestä valinnasta numerot lakkaavat vilkkumasta ja uusi kellonaika on asetettu.
    2. LÄHTÖAJAN SÄÄTÖ: Paina lyhyesti jompaakumpaa pistorasian vieressä olevaa painiketta (+ tai -). Kellon näytöllä näkyy valittu lähtöaika. Tarvittaessa muuta lähtöaikaa + ja - -painikkeilla. Muutaman sekunnin kuluttua viimeisestä valinnasta juokseva kellonaika palaa taas näytölle ja uusi lähtöaika on tallennettu.
    3. AUTOMATIIKKA HUOLEHTII AUTOSI LÄMMITYKSEN alla olevan taulukon mukaisesti. Auton moottori lämpiää sitä pidempään mitä kylmempi ulkona on. Automatiikka lämmittää puoli tuntia yli määritellyn lähtöajan.

Tiedote (15.11.-18)

Kulkuohjeet henkilökunnalle koskien pysäköintihalleja:

P1, hk

Pysäköintitalo P1:n kellarikerroksessa olevan henkilökuntaparkin ovi on auki ruuhka-aikaan, aamuisin ja iltapäivisin, jolloin kulunvalvontakortteja ei tarvitse leimata. On muistettava käyttää keltaista pysäköintikorttia koelaudalla merkkinä pysäköintioikeudesta.

Pysäköintitalo P1:n kellarikerroksessa olevaan henkilökuntaparkkiin ajettaessa kulunvalvontakortin leimaus tapahtuu menosuunnassa vasemmalla olevaan lukijaan. Riittää, että pysäyttää auton lukijan kohdalla, avaa ikkunan ja osoittaa korttia lukijaan. - Ulosajettaessa ovi avautuu automaattisesti.

P1, ap

Sisäänajo Pysäköintitalo P1, asiakasparkkiin Skidata-korttia käyttäen tapahtuu SISÄÄNAJO-ULOSAJO -periaatteela, mikä tarkoittaa sitä, että henkilön on leimattava kulunvalvontakorttinsa mennen-tullen. Kortin leimaus tapahtuu ennen puomia sijaitsevaan lukijaan. Riittää, että pysäyttää auton lukijan kohdalla, avaa ikkunan ja osoittaa korttia lukijaan. Leimaa myös silloin, kun puomi on ylhäällä. Kortin leimaus tapahtuu noin 5 cm etäisyydellä lukijasta. Korttia ei syötetä lukulaitteeseen.

P2

Pysäköintitalo P2:seen kulku tapahtuu SISÄÄNAJO-ULOSAJO -periaatteella, mikä tarkoittaa sitä, että henkilön on leimattava kulunvalvontakorttinsa mennen-tullen. Kortin leimaus tapahtuu ennen puomia sijaitsevaan lukijaan. Riittää, että pysäyttää auton lukijan kohdalla, avaa ikkunan ja osoittaa korttia lukijaan. Leimaa myös silloin, kun puomi on ylhäällä. Kortin leimaus tapahtuu noin 5 cm etäisyydellä lukijasta. Korttia ei syötetä lukulaitteeseen.

Pysäköintisopimuksen tarkoitus ja idea:

Pysäköintisopimus on henkilökohtainen eikä sitä voi siirtää kolmannelle osapuolelle. Kulunvalvontakortti on tarkoitettu omaan käyttöön eikä sitä ei saa antaa lainaan toiselle henkilölle. Toisen autoilijan auttaminen puomilla voi johtaa oman kulkemisen häiriöön tai katkeamiseen.

 Vinkkejä:

 Lisätietoa pysäköinnistä:

  Tiedote (8.10.-18)

  

Tänään (27.9.-18) on pysäköintitalo P1:n asiakasparkissa ollut poikkeuksellisen ruuhkaista.

 

****

Otathan huomioon toiset autoilijat ja
pysäköit autosi merkittyjen viivojen väliin niin,
ettei autosi jää muiden autoilijoiden ajolinjalle tai paikalle.